środa, 16 stycznia 2013

Liebster Awards

Myślałam, że Liebster Awards są już przeszłością, więc nikogo nie nominowałam. Teraz dostałam, aż 3 nowe nominacje.
Zacznę od nominacji Pani Styles:
1. Jaki jest twój ulubiony artysta/zespół?
- No cóż, raczej nie mam.. Chociaż One Direction i Nickelback.
2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
- Miałam baaaardzo dużo pomysłów. Cały czas pisałam jakieś historie. Do takiego większego przekonania, że powinnam założyć skłoniła mnie moja największa fanka, czyli moja mama, jedna z kuzynek i chyba koleżanka- ale nie pamiętam, tak dawno to było...
3. Czy masz zwierzaka?
-No jasne. Psa i kota. (ostatnio napisałam, że przyjaciółkę, ale to była przesada i bardzo ją za to przepraszam. to miał być żart, tyle..)
4. Jakie jest twoje hobby?
-Pływanie, lubie rysować, ale chyba mi nie wychodzi, no i pisać.
5. Lubisz czytać? Jeśli tak to jaka jest twoja ulubiona książka?
- Od jakiegoś czasu uwielbiam. hmm.. tyle już przeczytałam. Ale chyba Pretty Little Liars.
6. Z czym kojarzy ci się słowo "kisiel"?
- Z kisielem? No i trochę z byłą przyjaciółką, kiedyś miała faze, na mówienie "kisiel" w każdej sytuacji, a ja nigdy tego nie rozumiałam i zawsze mnie to rozśmieszało xD ale to właśnie w niej lubiłam.
7. Uprawiasz jakiś sport?
-Pływałam tak "zawodowo", w sensie klasa pływacka, zawody, mistrzostwa województwa. No i jak jest pogoda i nie jestem kontuzjonowana-jak teraz- to biegam.
8. Jaki jest twój ulubiony film/serial?
- Pamiętniki Wampirów.. CSI:NY & CSI:MIAMI & BONES  Ta, chyba to..
9. Jakie jest twoje najdziwniejsze wspomnienie?
- Oj za dużo ich żeby opowiadać...
10. Co najbardziej chcesz zobaczyć na żywo?
- Nie wiem...
11. Wolisz dzień czy noc ;D?
- Jedno i drugie jest do dupy..

Teraz czas na Pattie_Malik:
1. Twój ulubiony zespół?
-Już mówiłam.. raczej 1D.

2. Jakie jest twoje największe marzenie?
-Być dobrym człowiekiem i mieć kochającego męża..
3. Jakiej muzyki słuchasz?
- To co mi wpadnie w ucho. Od rapu, przez rock, pop, regge do disco polo.
4. Co cię inspiruje do pisania blogów?
-Moje życie- co ostatnio tworzy moje opowiadania dramatycznymi- wyobraźnia,  a co za tym idzie sny.
5. Od kiedy jesteś Directioners?
- Gdzieś od lutego 2012r, ale z przerwami.
6. Twoja pierwsza reakcja gdybyś zobaczyła 1D pod swoim domem gadających po polsku?
- Podbiegłabym do nich i przytuliłabym ich, a potem tak krzyczeć z radości żeby wszyscy usłyszeli, płakać i tańczyć z radości z nimi. A potem zabrałabym ich na spacer i gadała z nimi do upadłego.
7. Jak nazwiesz swoje przyszłe dzieci?
- Nie mam pojęcia. Zależy gdzie będę mieszkać, no i od mojego męża.
8. Ile masz lat?
- 14, rocznikowo 15.
9. Masz rodzństwo?
- Nie, jestem jedynaczką.
10. Akceptujesz dziewczyny chłopaków z One direction?
-Raczej tak :P no może mam "wąty" do Eleanor..
11. Ulubiona piosenka?
- W tym momencie? Paktofonika- Jestem Bogiem i Little Mix- Wings.

No i 3 nominacja od Alexza:
1) Ile masz lat ?
-14, rocznikowo 15.
2) dlaczego prowadzisz bloga ?
- bo mam za dużo pomysłów. po za tym to pomaga mi nie myśleć.
3) Kolo z 1D lubisz najbardziej ?
- Wszystkich jednakowo.
4) do którego z chłopaków z 1D jesteś najbardziej podobna ?
- Nie mam pojęcia, z każdego mam coś innego.
5) kisiel czy budyń ?
- Zdecydowanie budyń.
6) ulubiony smak frugo ?
- Żółty, to nie wiem jaki smak.
7) masz rodzeństwo ?
- Nie.
8) facebook czy twitter ?
-Zdecydowanie twitter.
9) jakie masz hobby ?
-Pływanie i pisanie.
10) największe marzenie ?
-Być dobrym człowiekiem i mieć kochającego męża.
11) ulubiony kraj ?
- Wiadomo, że Polska ;D

Moje nominacje:
1)  http://the-summer-of-69.blogspot.com/
2)  http://lying-naked-on-the-floor.blogspot.com/
3)  http://wersonowo.blogspot.com/
4)  http://there-is-nobody-else.blogspot.com/
5)  http://untilifindtheperfectgirlihavelouis.blogspot.com/
6)  http://two-different-worlds-collide.blogspot.com/
7)  http://pauline-opwiadanie.blogspot.com/
Reszty blogów nie mam..

A to moje pytania:
1) Jak długo jesteś Directioner?
2) Który z chłopców twoim zdaniem jest najfajniejszy? Dlaczego?
3) Kiedy masz urodziny? I które to już będą?
4) Ulubiony aktor/aktorka?
5) Ulubiona piosenka One Direction?
6) Co sądzisz o Larrym?
7) Masz jedną przyjaciółkę czy paczke przyjaciół?
8) Co sądzisz o tatuażach? Podoba ci się, że chłopcy mają ich już tyle?
9) Twoje ulubione wspomnienie?
10) Twoje największe marzenie?
11) Czego masz najwięcej w szafie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz