poniedziałek, 18 lutego 2013

Notka z propozycją :]

Witam!
Ostatnio wpadłam na pomysł żeby prowadzić kolejnego bloga. Ale nie byłby to blog z opowiadaniem, shotami czy z informacjami o 1D. Byłby to blog z poradami. Wiem, że jest wiele stron z podobną funkcją np.zapytaj.com.pl. Cóż, to byłby blog bardziej osobisty. Wy pisalibyście do mnie z waszym problemem, na każdy temat, pytaniem czy zmartwieniem, a bym odpowiadała na to na blogu. Wasze wiadomości przychodziły by do mnie na e-maila, bądź w komentarzu. Zależy od sytuacji i sprawy, czy byłoby to pytanie typu: "Co kupić koleżance na prezent?" czy poważniejszy problem. Wszystko byłoby anonimowe.
Jeżeli taki typ bloga was zainteresował i chciałybyście żebym to prowadziła proszę, żebyście dały mi znać w komentarzu i w ankiecie, która pojawiła się po prawej stronie. Gdyby blog ruszyłby proszę o polecanie znajomym itp. No i oczywiście o pytania :)
Czekam na wasze decyzje :)


Dziewczyny zdecydowałam. Blog jest. Czekam na pierwsze pytania :) http://www.psychologika-nastolatki.blogspot.com

1 komentarz:

  1. Chcesz poczytać coś o Niallu? http://gorzka-strona-cukierka.blogspot.com/2013/02/part-1.html ^^ zapraszam :)

    PS. Co do nowego bloga- jak najbardziej! ^^

    OdpowiedzUsuń