poniedziałek, 1 października 2012

krótka informacja

Teraz żadko dodaje rozdziały,wiem,ale na prawde mam dużo nauki. Od kilu dni nie weszłam na komputer  tego posta pisze na telefonie. No sory,tutaj raczej ciężko posać rozdziały. Was też mniej wchodzi. Był taki czas,że bloga odwiedzałyście ponad 200 razy dziennie.. I WCALE NIE MÓWIE O WAKACJACH! Teraz jest to nie cała 100. Rozumirm,że zabardzo namieszałam i nie potrzebnie dodałam fikcje. Ale to już było jakoś musiałam coś dać,bo co wolałybyście kolejne kilka miesięcy w przód?! Nie rozumiem dlaczego nie ma komentarzy. Jeżeli tak źle pisze,to powiedzcie mi to. Ja serio przyjmuje krytyke. Nie obrażam się jak niektórzy. Ale nie ważne... Proszę,komentujcie. Chcę wiedzieć co robię źle. Jeżeli nie,jak najszybciej będę dążyła do końca. Tak,to chyba najlepszy pomysł. Najwyżej zaczne drugie opowiadanie. Ale to też nie pewne. Przez pewien czas nie miałam weny,ponieważ u mnie jest jak jest, mam doła i tyle. Najchętniej uśmierciłabym wszystkich bohaterów i nara. Ale czy o to chodzi? Czy po to zaczęłam pisać,a wy czytać?! NIE! Dlatego starałam się pisać troche wymuszone te rozdziały. Teraz jest coraz lepiej ,ze wszystkim. Dlatego te rozdziały powinny być lapsze. No więc prosze jeszcze raz. komentujcie. To na prawde nie zajmuje wiele czasu. minute może dwie.

2 komentarze:

  1. Ja kocham twojego bloga . Wiec kesli cie to motuwuje to bd kazdu kazdy post rozdzial kom . Ja czekam nn !! Love you . Chce Harrego i Alex - znowu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham twojego bloga pisz dalej proszę cięęę :) !!!

    OdpowiedzUsuń