piątek, 30 listopada 2012

Nominacja Libster Award

Nominowana przez: kaya98

1. Za co kochasz 1D? I jaki jest twój ulubiony?
Odp. 1D kocham za luz, świetną zabawę w tym co robią i za zamiłowanie do muzyki. Za to, że są po prostu sobą. Mój ulubiony? Hmm.. wszystkich kocham jednakowo, jednak wszyscy przypisują mi Harrego.
2. Wolisz najdroższy z telefonów czy 2 tysiące na zakupy w centrum handlowym??Odp. Zdecydowanie 2,000 na zakupy w centrum handlowym. Telefon jaki mam jest wystarczająco zajebisty, może w tej chwili trochę pobity, ale zajebisty. 
3. Pizza czy kurczak?Odp. Zależy od humoru i towarzystwa : D Ale raczej kurczak, bo wtedy można jeść tłuszcz!- Ah, moje wariatki.
4. Lubisz moje opowiadanie (jeśli czytasz), jeśli TAK to za co??Odp. Niestety nie czytam ;( Ale pewnie jest świetne :)
5. Lubisz czytać scenki Erotyczne o 1D??
Odp. Ależ oczywiście :D To jest kolejny plus 1D, że są bogami seksu !
6. Uważasz, że Michael Jackson to legenda popu i nikt nie będzie lepszy od niego??? (One Direction nie bierz pod uwagę)Odp. Jakoś nigdy nie byłam fanką M. Jacksona, niektóre piosenki ma spoko i w sumie to tyle, co mogę powiedzieć na jego temat.
7. Jak dużo masz plakatów powieszonych na ścianie??Odp. Hehe aż żal się przyznawać, ale tylko jeden i to dlatego, że dostałam na urodziny. Ale zamierzam sobie powiesić więcej. 
8. Lubisz Perrie, Danielle i Eleanor???Odp. Danielle uwielbiam, uważam, że jest świetną tancerką. Perrie ma wielki talent i za to ją i Little Mix kocham. A Eleanor, no cóż nie lubię jej. Możecie mnie hejtować, tak, ale to nie jest tak, że nie lubię El i robie wszystko żeby ją zniszczyć. Nawet pamiętam, że wysłałam jej życzenia na urodziny, ale po prostu nie wiem za co mam ją lubić, za to, że jest sprzedawczynią w sklepie?!
9. Twoje ulubione zwierze??Odp. Mój pies-Alik, kot-Puszek i Grydź-przyjaciółka. 
10. Masz GG?? Jeśli tak to podasz? (hehehe)Odp. Mam :D Już nie raz podawałam tu na blogu, ale nigdy nie za mało :) 36361997
11. Jak często zdarza ci się śnić o NASZYCH mężach, sny nie tylko zwykłe, ale też erotyczne... :)
Odp. Heh, co noc? Zawsze kończy się to jakąś wzmianką o 1D, albo o którymś z nich.

Więc dziękuję za nominację :D Dostałam jeszcze jedną i oczywiście na nią też odpowiem, ale w następnej notce, bo teraz muszę lecieć ratować siostrę- chłopak ją rzucił, a ona jest z nim w ciąży... Tragedia... Notka pojawi się jeszcze dzisiaj, ale raczej późno, albo już nawet jutro w ciągu dnia. Rozdział postaram się dodać do końca weekendu, bo tak obiecałam Marcie :D A no i na tym drugim blogu 
http://band-dream-direction.blogspot.com/ również do końca weekendu powinien pojawić się rozdział1. 

2 komentarze:

  1. 9. Twoje ulubione zwierze? Odp. Mój pies - Alik, kot - Puszek i Grydź - przyjaciółka.
    Nie chcę nic mówić, ale zaczęłam śmiać się jak idiota jak to przeczytałam. Wszyscy ją tak uwielbiamy, że ahh.
    Ale wracając do tematu. Mam nadzieję, że dodasz rozdział, bo tak jak napisałaś wyżej, obiecałaś mi to. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Grydź- przyjaciółka. Nie wyrobiłam tak jak Marta. Kiedy kolejny dzień dobroci dla zwierząt? xD

    OdpowiedzUsuń