sobota, 1 grudnia 2012

Nominacja Libster Award2

1. Co lubisz robić w wolnym czasie ?
Odp. Hahaha xD żebym ja go miała. Nie, no czasami mam tam wolną chwile, to spotykam się z przyjaciółkami, czytam książke, oglądam jakiś film albo po prostu siedzę na tt i pisze opowiadania :D
2. Twój ulubiony ciuch?
Odp. Większość ciuchów z mojej szafy :D Uwielbiam sukienki, moją bejsbolówke,oraz rurki i marynarki :)
3. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?
Odp. Moja zapiekanka z makaronem. A najbardziej mi smakowała jak robiłam ją z Martą. 

-Eee posoliłaś makaron. -Nie. Myślałam,że ty to zrobisz :D
4. Jakim byłabyś zwierzęciem?
Odp. Rybą, delfinem... Kocham pływać i żałuje, że przestałam trenować, ale z TYMI ludźmi się nie dało, a przynajmniej poznałam co to prawdziwa przyjaźń.
5. Opisz jakąś swoje śmieszne zdarzenie.
Odp. No to może najlepiej te najbardziej teraźniejsze, ale nie wiem czy jest śmieszne. Za każdym razem jak blisko mnie pojawia się pewien chłopak-uprzedzam, wcale nie muszę go widzieć-rumienie się jak głupia. A jak jeszcze na niego wpadłam to już w ogóle strzeliłam buraka. A ogółem zabawnych historii jest mnóstwo.
6. Co jest w tobie dziwnego?
Odp. Moim zdaniem? Wszystko. To, że jak kupiłam na początku września taką mega KinderNiespodzianke i dopiero w czwartek zjadłam z Natt. pierwszą. xD Że nie lubię czekolady xD
7. Gdybyś była którymś chłopakiem z 1D to którym i co mówiłabyś na poczcie głosowej?
Odp. Najbardziej pasuję chyba do Hazzy albo Louisa, bo jestem szalona, zwariowana, nieogarnięta... Nie mam pojęcia co bym powiedziała xD Chyba: Siema, jestem Harold. Jeżeli nie odbieram to znaczy, że posuwam jakąś dziewczyne. :D
8.  Jakie jest twoje motto życiowe?
Odp. Nie mam xD
9. Jaka jest twoja ulubiona guma do żucia?
Odp. Orbit dla dzieci :D
10. Największe marzenie?
Odp. Zrobić karierę z moim zespołem, spotkać 1D i Little Mix, zaprzyjaźnić się z nimi, wyjść za Hazze, zdradzać go z Zaynem i Louisem i mieć 3 dzieci. A tak na poważnie, to chcę być Pani Adwokat :D
11. Napisz coś o sobie.
Odp. Heh, co ja mogę tu jeszcze napisać. No więc, uczę się nawet dobrze, mam 3 języki, później chcę iść na humana i na prawo, albo na dziennikarstwo. Mam 2 cudowne przyjaciółki i Grydź. No i oprócz tego jeszcze kilka innych koleżanek. Pływałam, ale zrezygnowałam i to chyba tyle, bo Natala już jest xD.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz