piątek, 4 maja 2012

Decyzja

Ok, wygrałyście!!
Nie kończę bloga. Spełniłyście moje warunki i jestem z was dumna. Pół godziny przed północą miałam 4,004 wejścia i 6 komentarzy pod 20 rozdziałem.

Blog nie zostaje zawieszony, a już na pewno nie usunięty.

Teraz proszę was tylko o to żebyście już zawsze dodawały komenty pod postami. Dla was to tylko 2 minuty, a dla mnie coś bardzo cennego.
                                          

                                                                                                                         wasza Alexie♥

2 komentarze:

  1. Dziękuje bardzo . ! Obiecuję , że pod każdym jednym rozdziałem będę dodawała komentarz ! I codziennie odwiedzę twojego bloga , choć i tak to robie . ! hehe .. Jeszcze raz dziekuję .;D Powodzenie w dalszym pisaniu . ! :)) Mam nadzieję , że ta opowieść skończy się happy endem , gdyż nie lubię smutnych zakończeń . ! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Boze kocham cie . Dzieki ze nie zawieszasz oraz nie usuwasz blogu . Bede zawsze komentowala rozdzialy i wgl . I chetnie bd czytala i komentowala twoj nowy blog :))

    OdpowiedzUsuń