wtorek, 1 maja 2012

ważna notka

Dobra dziewczyny, wiem, że moje opowiadanie to szajs. Od jakiegoś czasu zastanawiam się czy dalej pisać. Nie mam już tyle pomysłów, no i oczywiście czasu co na początku. Chociaż daję sobie radę...
Sprawdziłam statystyki i mniej-więcej codziennie wchodzi około 100 osób, ale zdarza się, że nie ma nawet 50.
Nie piszecie komentarzy, nie wiem co sądzicie. W najbliższym czasie dodam 20 rozdział. Jeżeli sytuacja się nie poprawi zawieszam, a może nawet usówam bloga. Przykro mi :(
Nie mam talentu i tyle. A w takich przypadkach taka osoba nie ma prawa pisać tak nudnego opowiadania o tak zajebistym zespole.
Obiecuję, że jeszcze wszystko przemyślę, ale cóż...

                                                                                                                                               wasza Alexie ♥

2 komentarze:

  1. Nie nie nie nie nie nie nie . Twoje opowiadanie to nie szajs . Rozumiesz . Kocham twojego bloga i masz go dalej pisac . Bardzo prosze :***

    OdpowiedzUsuń
  2. jak przestaniesz pisać, to się chyba załamię! prosze, pisz dalej!!! masz ogromny talent! pisz!!!

    OdpowiedzUsuń