niedziela, 6 maja 2012

Rozdział 21

Louis rozłączył się bardzo szybko. Łzy spływały po moich policzkach. Leżałam przytulona do kwiatów i płakałam. Do pokoju wszedł Matt. Podszedł i przytulił z całej siły. Nie mogłam sie uspokoić. Louis, mój przyjaciel wyznał mi miłość, ale ja przecież mam już chłopaka. Dobrze, że nikomu nic nie mówiłam. Miałam racje, zastanawiając się czy Hazza to ten jedyny. Teraz miałam pewność, że nie...

*Oczami Harrego*

Wróciłem do pokoju. Louis siedział jakiś wkurzony i rzucał poduszkami w ścianę. Podeszłem do niego i objąłem ramieniem, jak zawsze w takich sytuacjach. Wstał i podszedł do okna. Pozbierałem poduszki i poukładałem je. Podeszłem kolejny raz do przyjaciela. Tym razem przytulił się i zaczął płakać. Rozumiałem, że ma gorszą chwilę, ale o co chodziło. Nie chciał mi powiedzieć. Pod wieczór próbowałem dodzwonić się do Alex. Wszystkie połączenia odrzucała. Wtedy skojarzyłem fakty...

*Oczami Nialla*

Mijają dni a ja tęsknię za Natalie jak wariat. Nie mogę wytrzymać, chce mi się krzyczeć. Jem jeszcze więcej od kiedy dowiedziałem się, że kontrakt przedłuża nam się i do Londyny wrócimy dopiero na święta. Próbowałem dzwonić do niej regularnie,ale nie zawsze nam sie to udawało. Mieliśmy teraz jeszcze więcej wywiadów i koncertów. Po raz kolejny widziałem sie z Justinem Bieberem i Seleną Gomez. I po raz kolejny Harry musiał mnie wyprowadzić żebym się uspokoił. Zayn i Liam wszystko nagrali i wysłali do Natalie. Podobno nie mogły wyrobić z Pauline ze śmiechu...

*Oczami Pauline*

Ostatnio spędzam więcej czasu z Natalie. Alex przechodzi gorsze dni, ale nikt nie wie o co jej chodzi. Z nikim nie rozmawia, nic nie je. Jedyne co jej zostało to treningi. Kartuje się na siłę, tłumaczy się, że zaleły jej na zwycięstwie w zawodach. Pierwszy etap już się skończył, zdobyła drugie miejsce i przeszła do mistrostw Wielkiej Brytani. Jestem z niej dumna. Strasznie tęsknię za Zaynem i chłopakami. Razem z Natalie oddałyśmy film na zaliczenie o chłopakach. I tak spodobał się nauczycielowi, że wysłał go na jakiś konkurs. A chłopacy powiedzieli, że wykorzystają go w swoim nowym teledysku...

*Oczami Zayna*

Mijają tygodnie a nie zanosi się na to żebyśmy wracali do Londynu. Do wczoraj nikt nie wiedział o naszych dziewczynach, ale Niall wygadał się na wywiadzie. Harry i Louis od razu posmutneli. Wydaje mi się, że Król Marchewek otarł łzę. Próbowałem z nim pogadać, ale nic nie powiedział skubany. W ogólę jakoś ostatnio nudno jest, wszyscy są jacyś tacy przybici. Nie rozmawiamy z Alex. Pauline i Nathalie martwią się o nią, a zarazem i my...

*Oczami Nathalie*

Po wyjeździe Nialla można powiedzieć, że szaleje. Jeszcze częściej chodzimy z Pauline na imprezy. Zauważyłam, że od jakiegoś czasu Alex znika wieczorami i pewnego wieczoru postanowiłyśmy ją śledzić. Okazało się, że spotyka się z jakimś chłopakiem. Kiedy zaczęłyśmy o niego wypytywać zachowała się jak zawsze, czyli zabrała sie i poszła do pokoju. Martwię się o nią. Jakiś czas temu Niall wygadał sie w wywiadzie, że on i Zayn maja dziewczyny. Od tamtej pory liczba flowersow na twitterze powiekszyla sie o jakies pięć tysięcy...

*Oczami Louisa*

Sprawa z Alex nie daje mi spokoju. Cały czas o niej myślę, tęsknię za nią. Nie śpię po nocach.  Chłopcy zauważyli, że ostatnio się zmieniłem  chcieli ze mną pogadać. Nie powiedziałem nic, przecież wiedziałem i to bardzo dobrze co Harry czuje do Alex. Ona miała rację nie mogę rozwalać  naszej przyjaźni czymś takim. Nie powinienem się wychylać. Powienienem pozwolić jej na bycie szczęśliwą, nawet z Harrym. Nie chciałbym patrzeć jak sie całują, ale jeżeli ona będzie wtedy szczęśliwsza niż ze mną, trudno. Usunę się. Powinienem zawalczyć,ale czy mam szansę?

*Oczami Liama*

Po wielu tygodzniach namowy Louis powiedział mi o co chodzi. W takiej sytuacji rozmawiałem też z Hazzą. Wyszło, że kochają się w jednej dziewczynie. Był tylko jeden prlem o którym wiedziałem tylko ja. Harry już z nią chodził... Nie chciałem sie mieszać, a teraz patrzę na to wszystko i nie mogą nic na to poradzić. Jest mi żal chłopaków. Alex ucięła kontakt całokowicie, tylko czasami w nocy odpisze Harremu. Dziewczyny mówią, że znalazła sobie kogoś tam, w Londynie, ale nie wierzę w to. Oczywiście jako tatuś nic nie powiedziałam Harremu ani Louisowi. Rozmawiałem z naszym menagerem, że powinniśmy wracaj jak najszyciej. Załatwił, że została nam już tylko dwutygodniowa trasa po Australii i wracamy. Mam nadzieję, że wtedy wszystko się wyjaśni...

*Oczami Alex*

Mamy już grudzień. Bardzo dużo czasu spędzam z Patrickiem. Zaprzyjaźniliśmy sie. W tej chwili jestem mistrzynią Europy w stylu dowolnym. Jadę na Olimpiadę do Sydnej. Akurat w tym czasie mają być tam chłopcy i chcę zrobić im niespodziankę. Przy okazji zabiorę też dziewczyny. Moi rodzice, tak jak ja przechodzą ciężki okres. Dużo z nimi rozmawiam, przedewszsystkim z mamą, ale i tak się rozwodzą. Tata, Alice i prawdopodonie Matt wracają do Polski. Ja chcę zostać tutaj. Patrick jest dobrym przyjacielem i dużo mi tłumaczy. Dzięki niemu stnęłam na nogi i po woli wychodzę na prostą. Chcę tu zostać ze względu na chłopców. Podjęłam już decyzję i chcę do niej dążyć...


*******************************************************
Siema laski :* Jest 21 rozdział! Jak wam sie podoba? Mam nadzieję, że fajny. Czekam na komentarze i zapraszam na mój drugi blog --> htt://www.band-dream-direction.blogspot.com Polecajcie obydwa blogi na tt. Niebawem pojawi sie tam 1 rozdział, może już jutro? ;)  A tym czasy żeczę miłego powrotu do szkoły ;)

4 komentarze:

  1. Boski . Ale niech Harry dalej bd Alex proszeee <3 czekam na nastepny !!

    OdpowiedzUsuń
  2. super .... ciekawe z kim bedezie alex , byle nie z patrykiem :P
    a ona kiedy pojedzie do sydney to chlopcy wracaja do londynu ? ..pozdro. ! kochana .. pisz dalej jak najszybciej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :D
    właśnie, niech Harry będzie z Alex :D
    zapraszam do mnie ; http://fucksmiile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog. ; )
    zapraszam do mnie . ;*

    OdpowiedzUsuń