wtorek, 13 marca 2012

Rozdział 9


Doszłyśmy szybko, pierwsze lekcje miałyśmy oddzielnie. Spotkałyśmy się na stołówce. Natalie rozmawiała z jaką dziewczyną. Blondynka ubrana była w dżinsy i czerwoną bejsbolówke. Nie umiałam jej ocenić. Wyraz twarzy miała wredny, ale z rozmowy którą słyszałam wydawała się być miła. Podeszłam, kiedy mnie zauważyły Natalie przedstawiła nas sobie.
-Z tego co rozmawiałam z Natalie to mieszkamy niedaleko siebie, można byłoby powiedzieć obok. Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnimy.

-Też mam taką nadzieję. Na jakim jesteś profilu?

-Na dziennikarsko-kreatywnym.- odpowiedziała Pauline.

-Co to znaczy?

-To znaczy, że robie dziennikarstwo z elementami mody.  A jeszcze dokładniej, że chcę być dziennikarką mody. I takie tam.

-Aha. Fajnie. Wpadniesz do nas dzisiaj?- spytałam

-Jeżeli mogę. Uzgodnimy co zrobimy.

-Widziałaś gdzieś One Direction?- spytała Natalie.

-Nie. Ale mogę napisać do Harrego i spytać gdzie są.

-Znacie 1D? I macie ich numery?- pisnęła  Pauline

-Tak. Jak  chcesz to mogę dzisiaj ich zaprosić.- odpowiedziałam.

-Tak.! Poznam Zayna, poznam One Direction.- w tym momencie Pauline zaczęła śmiesznie tańczyć i krzyczeć na cały głos.
*Cześć, Harry. Jak czujecie się po nocy? Czemu nie ma was w szkole. Chybże jesteście, ale  nie zauważyłam cię na śpiewie. Jeżeli macie dzisiaj czas to zapraszamy do nas.*

Po chwili zadzwonił telefon, był to Harry. Odebrałam.

-Cześć Alex. Tu Louis. Harry maluje się. Dzięki za zaproszenie. Z przyjemnością przyjdziemy. Jak aparat?

-O.! Siema Louis.! Aparat sprawuje się świetnie. Właśnie przed chwilą miałam zajęcia i wypróbowałam go. Jest odjazdowy. Jestem wam naprawdę wdzięczna. Spytam tylko: Co to znaczy, że Harry się maluje?

-Cieszymy się. A znaczy to dokładnie to samo jak ty powiesz, że się malujesz. Teraz układają mu włosy, a potem czeka go mały make-up i na fotel siada Liam.

-Aha. Dobrze wiedzieć. A ty który jesteś w kolejce?

-Dzisiaj tak wyszło, że jestem po Liamie.

-Aha. Gdzie wy w ogóle jesteście? Włosy, makijaż…

-Zaraz będziemy mieli wywiad w TV. Ale emitowany będzie dopiero za tydzień. Powiemy wam jeszcze dokładnie o której i na jakim programie.

-Fajnie. Z wielką przyjemnością obejrzę wasz wywiad. No dobra to co? Wieczorem u nas?

-Tak. Zaraz prześle ci numery chłopaków i mój, żebyś i do nas dzwoniła. Bo Hazza za bardzo wariuje jak dostaje od ciebie sms’a.

-Ok.Z wielką chęcią. Mogę dać je Natalie?

-Oczywiście.Za chwilę będziesz mieć numery. To do wieczora. Adres pamiętamy, a jak nie to zadzwonimy. Nie zgubimy się.

-Cieszę się. Pa. Czekam na numery.

Odłożyłam słuchawkę i patrzyłam na dziewczyny, kiedy ktoś podszedł i przytulił się do mnie. Czarne, grube loki opadły
mi na ramie. Zadałam pytanie.

-Dlaczego nie było cię na fotografii?

-Byłam u lekarza. Nieważne. Cześć wszystkim.

-Cześć Lilly. To jest nasza nowa koleżanka, Pauline.

-Hej.- powiedziały jednocześnie i zaczęłyśmy się śmiać.

-Wpadniesz do nas dzisiaj? Chłopcy będą.- zapytała Natalie

-Czemu nie. To co od razu po szkole?

- Ok. tylko o której kończysz.

-Za dwie godziny.

-No to odpada. My kończymy razem o 16.- odpowiedziała Natalie.

-A ty Pauline?

-O 15. To ja może pójdę do domu, ogarnę się i po was wyjdę?

-Dobry pomysł. Dołączę do Pauline, a potem pójdziemy do was.- powiedziała Lilly.

-Spoko, tylko weźcie jakiś film albo gre.

Dziewczyny spotkały nas w Greek Park’u. Siedziałyśmy u nas w pokoju i gadałyśmy o wszystkim. Przede wszystkim chciałyśmy się bliżej poznać. Okazało się, że Pauline jest Rosjanką. Do Londynu przeprowadziła się mając 4 lata. Jednak w pełni czuje się angielką. Chłopcy przyszli około 19. Graliśmy w kalambury i butelkę, a potem obejrzeliśmy Mamma Mia.! Rozstaliśmy się po 23. Spać poszłyśmy od razu.

1 komentarz:

  1. Świetne opowiadanie , czekam na następny rozdział.
    Zapraszam na mojego bloga , jak narazie są tylko bohaterowie ale prolog i 1 rozdział już w drodze .
    Pozdrawiam pozytwnie_zakręcona xxx.

    OdpowiedzUsuń