poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Notka

siemanko ;)
Dziękuje za pobicie rekordu w dodaniu komentarzu, aż 5. Ale nie o to chodzi xd. Po ostatnim rozdziale kompletnie nie mam weny na następny. Znaczy mam kilka pomysłów, ale nie wiem jak połączyć w całość. Spróbuje dodać dzisiaj 17 rozdział, ale proszę o wyrozumiałość.Oczywiście trzymajcie kciuki. Naprawdę proszę dodawajcie komentarze, bo jest to dla mnie ważdne. Jak popatrzę sobie na inne blogi  z opowiadaniami o One Direction to aż się załamuje liczbą komentarzy, no ale liczba wyświetleń też jest większa. Dlatego polecajcie mnie na tt,fb,nk(jezeli macie),gliterach,blogach,stronach,wszelkich pytaniach w sieci i u znajomych.
Polecam blog mojej koleżanki http://pauline-opwiadanie.blogspot.com/
Sprawdziłam podane mi linki, przeczytałam i uważam, że opowiadania są bardzo fajne i na poziomie. Napewno będę śledzić ;)
A tym czasy tzrmajcie za mnie  kciuki bo mam angielski i prace klasową. Do tego siedzę koło chłopaka z mojej szkoły, a bardzo go nie lubię.(Wiem co w tym momencie myślą moje koleżanki, ale tak Darek jest wkurzający!!!!!!!)

1 komentarz:

  1. Zaapraszamy do nas ; dd

    http://dreamsfulfilled3.blogspot.com/

    15-letnia Maja wyjeżdża na stypendium do Londynu i zamieszkuje u swojej cioci. Pewnego dnia zostaje napadnięta przez szkolnego łobuza - Patricka. W wyniku napadu, poznaje Zayna, który ją uratował. Wypadek widziały jej dwie koleżanki - Julka i Oliwia. Od tamtej pory Maja ciągle myśli o Zaynie i poznaje cały zespół. Jednak sprawa z Patrickiem nabiera nowych kształtów i już nic nie jest tak jak powinno...

    OdpowiedzUsuń