niedziela, 1 kwietnia 2012

Notka ;)

Cześć wszystkim! Co robiliście w weekend? Mam nadzieję, że główka nie boli :D
Jak zawszę proszę o więcej komentarzy i o polecanie mnie.  Chciałabym podziękować, za te kilka komentarzy dodanych po mojej ostatniej notce. Jest mi bardzo miło. Jeżeli macie jakieś proźby, pytania, albo pomysły dotyczące o opowiadanie to kontaktujcie się ze mną na tt,gg albo w komentarzach. Postaram się w razie moich możliwości odpowiadać. @Alexie_bonk to ja, a mój numer gg to 36361997.

Przepraszam, że piszę tak bez emocji i że wontek się tak szybko nie rozwija, ale jakoś mi ta wychodzi. Buziaki Alexie :****

1 komentarz:

  1. Mi sie podoba jak piszesz i pisz tak dalej. Swietny byl poprzedni rozdzial. Czekam z niecierpliwiscia na nastepna notkee : D ; **

    OdpowiedzUsuń